Hem llençat una campanya de comunicació a les xarxes social des del projecte Einateca Agroecològica sota el lema “Som part del circuit”. L’objectiu principal és impulsar el consum responsable en l’alimentació apel·lant a la corresponsabilitat.
Aquesta acció comunicativa pretén sensibilitzar les consumidores sobre les situacions que es produeixen durant el recorregut dels aliments abans que arribin a elles. També es volen mostrar les dificultats amb els que es troben les productores o elaboradores agroecològiques a l’hora de fer-ho possible. La campanya també aprofita per parlar del sentit que té coordinar-se entre productores i crear xarxes per afrontar conjuntament reptes i alhora mostrar la cadena de valor que hi ha darrere el circuit d’aquests aliments.
La imatge gràfica es basa en unes il·lustracions tipus còmic de l’autora Helga Ambak a partir de situacions representatives que han proposat les xarxes que formen part del projecte o que s’han descrit a les xerrades que hem organitzat. Les vinyetes van acompanyades de missatges clau que pretén explicar millor aquestes situacions i també proposen algun canvi en el consum. Si voleu veure la campanya sencera, podeu donar un cop d’ull a la web de “Som part del circuit”.
Si voleu donar un cop de mà en la difusió, podeu compartir les publicacions que farem a les xarxes socials amb l’etiqueta #SomPartDelCircuit o bé fer-ne de vostres amb els materials que facilitem aquí.